loading...
کلاویوس | مرجع تخصصی تنظیم و آهنگسازی دیجیتال
Bulletin
بسایت کلاویوس،در تاریخ 95/01/01 با هدف ترویج موسیقی ایرانی و کمک به مستعدان این حوزه شروع به کار کرد.
<<این وبگاه تنها سایت رسمی کلاویوس است فقط ادرس هایی که اینجا اعلام میشود مربوط به ما میاشد>>
<<برای استفاده از تمامی امکانات سایت ائم از دانلود مطالب،شرکت در گفتگو ها و... در سایت عضو شوید>>
<<برای مطرح کردن مشکلات،سوالات و پیشنهادات خود میتواند از انجمن سایت استفاده کنید>>
<<کپی برداری از مطالب کلاویوس فقط با ذکر منبع و لینک به سایت مجاز میباشد>>
<<کلیه محصولات فروشگاهی که تگ اختصاصی بر روی ان خورده پس از اولین خرید بطور خودکار حذف میشوند>>
miladpick بازدید : 260 پنجشنبه 25 آذر 1395 نظرات (0)

 نگاهی کن به این چشمای خستم

منی که هنوزم عاشقت هستم

با اینکه دلم رو، راحت شکوندی

ولی باز من به پایِ تو نشستم

هنوزم از بغض این دلم میخونم

صدام خسته و شکسته پر و بالم

حالاکه خنده هات قسمت یکی شد

منم از خنده های تو، خوشحالم

 

وقتی تنها شدی یه لحظه بهم فکر کن

یاکه غمگین شدی یه لحظه بهم فکر کن

بدون من اون مرد بی نشون و غمگینم

که یک عمر به پای عشق تو جنگیدم

 

میدونم که تو هیچوقت نمیفهمی

میدونم که دلت از سنگ و بی رحمی

نمیدونستم که تاوان عشق اینه

اینو وقتی که قلبت شکست، میفهمی

برو خوش باش عزیزم، من رو براهم

جای خالیتو پر کرده اشک و ماتم

تو هم گهگاهی به این صدای من گوش کن

تویی تنها دلیل آهنگ و سازم

 

وقتی تنها شدی یه لحظه بهم فکر کن

یاکه غمگین شدی یه لحظه بهم فکر کن

بدون من اون مرد بی نشون و غمگینم

که یک عمر به پای عشق تو جنگیدم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک را در اولیت کاری قرار دهیم؟
    ADS

    کدهای اختصاصی